Na temelju pozitivnih ishoda prošlogodišnje radionice „Zekat i bejtu-l-mal“ koja je iznjedrila nove ideje za educiranje i promoviranje zekata kao jednog od osnovnih islamskih propisa, Studentski centar IZ u BiH je i ove godine u saradnji sa Uredom za zekat u svojim prostorijama upriličio organizaciju i održavanje iste.

Radionica je održana u utorak 18.02.2020. godine. Učesnici su bili studenti-stanari Studentskog centra IZ u BiH koji pohađaju različite fakultete. Cilj radionice je edukacija i informiranje  o važnosti zekata kroz institucionalan pristup i organiziranje, ali i pružanje prilike mladim ljudima da svojim kreativnim idejama i razmišljanjem osvježe i unaprijede prezentiranje zekata u različitim segmentima polazeći od društvenih mreža pa do džematskih aktivnosti.

Na početku je prisutnima o važnosti zekata govorio mr. Meho Šljivo, šef Odjela za hatabet, vaz i misijsko djelovanje. Potom je Vehid ef. Arnaut, rukovodilac Ureda za zekat, govorio o institucionalnom prikupljanju zekata i načinima na koje Islamska zajednica realizira i distribuira prikupljanje zekata. Nakon diskusije i pitanja prisutnih prešlo se na drugi dio radionice.

Drugi dio radionice vodio je dr.sci. Muamer Tinjak, direktor Studentskog centra IZ u BiH, koji je prisutne upoznao sa načinom rada. Studenti su bili podijeljeni u četiri grupe i svaka od njih je imala zadatak uraditi prijedlog unapređenja jednog segmenta predstavljanja zekata. Kroz stručnu pomoć hfz. Špendija Fidanija, stručnog saradnika za edukativne programe Studentskog centra IZ u BiH, studenti su marljivo radili na svojim zadacima i prijedlozima koje su na kraju i predstavili prisutnima. U konačnici su učesnicima podijeljena Uvjerenja o učešću u radionici.

Organizatori su  iskazali zadovoljstvo viđenim i kreativnošću studenata kao i  velikim brojem novih ideja i prijedloga za rad i prezentiranje zekata u narednoj godini koje bi mogle biti od velike koristi Uredu za zekat.

image-154.png
image-154.png
image-155.png
image-155.png
image-156.png
image-156.png
image-157.png
image-157.png
image-158.png
image-158.png
image-159.png
image-159.png
image-160.png
image-160.png
image-161.png
image-161.png